• nové

Jak na média

Autor:

Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit...

Číst více +
220 Kč Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů.

\r\n\r\nTato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Postupně se seznámíte s teoretickými východisky pro práci s médii, dozvíte se, co je Public Relations, jak funguje komunikační proces PR, co je to veřejné mínění, image nebo například pojem Corporate Image.

Vlastnosti

Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 116

Detaily

EAN: 9788074020711
ISBN: 978-80-7402-071-1
Autor:
Vydavatel: Computer Media
  • nové
K dějinám studia lidové pohádky Anna Veliká
245 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Občanský zákoník Komentář Jiří Švestka; Jan Dvořák; Josef Fiala
2625 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Čítanka 8 pro základní školy Josef Soukal
137 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Soudničky zašlých časů
80 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Derivácie II.diel Marián Olejár; Iveta Olejárová
88 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Maďarsko-slovenský slovensko-maďarský šikovný slovník
448 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Fyzika pre 7. ročník základnej školy a 2. ročník gymnázia s osemročným štúdiom Viera Lapitková; Václav Koubek; Milada Maťašovská
419 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
E-learning jako prostředek pro rozvoj cizojazyčného akademického psaní v anglick Gabriela Hublová
420 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.