\\r\\n Publikace se zaměřuje na vybrané aspekty řízení ubytovacích zařízení a realizaci ubytovací...
Číst více +\r\n Publikace se zaměřuje na vybrané aspekty řízení ubytovacích zařízení a realizaci ubytovacích služeb. Svým pojetím začleňuje problematiku do širších souvislostí, s důrazem na cestovní ruch. Vytváří obraz o jednotlivých typech a vlastnostech ubytovacích zařízení a jejich služeb, pojednává o ekonomicko-manažerských aspektech realizace ubytovacích služeb a poukazuje na vybraná technická a technologická řešení. V neposlední řadě pokrývá také některé aktuální výzvy a náměty z oblasti hotelového marketingu a prodeje.
\r\n Kniha přináší nejen aktuální pohledy, pojetí a statistiky současného stavu výše uvedených oblastí, ale snaží se také přinášet náměty aplikace nových, mnohdy jen zatím pilotně zaváděných metod a nástrojů v oblasti hotelového developmentu, procesního řízení, marketingu apod.
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
---|---|
Počet stran: | 352 |
EAN: | 9788075522535 |
---|---|
ISBN: | 978-80-7552-253-5 |
Autor: | Jan Hán; Martin Beránek; Stanislava Belešová |
Vydavatel: | Wolters Kluwer |