• nové

Hudba v reklamě

Autor: Radim Bačuvčík

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým půso...

Číst více +
269 Kč Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat. \r\n

Vlastnosti

Vazba: Pevná bez přebalu matná
Počet stran: 224

Detaily

EAN: 9788087500514
ISBN: 978-80-87500-51-4
Autor: Radim Bačuvčík
Vydavatel: VeRBuM
  • nové
Nedělejme z angličtiny vědu Dušan Žiška
187 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Chci závodit s kalkulačkou Zdena Rosecká
39 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Gen O dědičnosti v našich osudech Siddhartha Mukherjee
541 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Tělo 3.0 Martin Soukup
269 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Zákon o e–Governmente Daniela Gregušová; Zuzana Halásová
991 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Nemecká gramatika pre základné a stredné školy
360 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Czech for Beginners Step by Step Štěpánka Pařízková
699 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Kardiovaskulární a hrudní chirurgie Vojtěch Kurfirst; Aleš Mokráček; Vladislav Hytych
695 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.