• antikvariát

Hrdina nebo psanec : [jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů]

Autor: Margaret Mark, Carol S. Pearson

352 s. : il. ; 23 cm, Některé značky jsou tak mimořádné, že vyrostou až...

Číst více +
1000 Kč Není skladem

352 s. : il. ; 23 cm, Některé značky jsou tak mimořádné, že vyrostou až do nadživotní velikosti a stanou se symbolem celých lidských společenství, obdivovaným po celém světě. Ale i přes veškeré snahy se jen málo firmám povede vytvořit něco, co se k podobné ikonické identitě značky blíží. Pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů – jsou hlavními předpoklady efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě. Když tyto hluboké psychologické principy pochopíme a využijeme, můžeme dát značkám nejen význam, ale také získat vyšší podíl na trhu a zvýšit hodnotu firmy. Kniha Hrdina nebo psanec nabízí jasně strukturovaný systém, který mohou využít všichni profesionálové z oblasti obchodu a marketingu.

Vlastnosti

Vazba: vazba měkká – lepená vazba
Rok vydání: 2012
Nákupní list: U122
Stav: zachovalá

Detaily

ISBN: 978-80-265-0027-8 (brož.)
Autor: Margaret Mark, Carol S. Pearson
Vydavatel: Brno : BizBooks, 2012

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.